תקנון

תקנון אתר קלאסיקה – CLASSICA-ASHER.CO.IL

 

1.1.אתר האינטרנט קלאסיקה (להלן: “האתר”)

משמש כאתר סחר אלקטרוני לרכישת מוצרים על ידי הגולשים באינטרנט בישראל, בין היתר באמצעות השתתפות במכירות רגילות ו/או מכירות אישיות ו/או מכירות יומיות ואחרות (להלן: “מכירות”).

1.2.הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש שייעשה באתר ועל כל רכישה שתתבצע על ידך באמצעות האתר. ויהוו את הבסיס המשפטי לכל דיון או סכסוך משפטי בין הגולש לבין הנהלת האתר/חברה המתפעלת את אתר הקניות קלאסיקה. נא קרא תנאים אלו בתשומת לב והקפדה על מנת להמנע מאי נעימות היה ומצב כלשהו יקרה.

1.3.גלישה באתר ו/או רכישת מוצרים או שירותים המוצעים למכירה בו, מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג לפי התקנון. לכן אם אינך מסכים לתנאי מתנאיו הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש באתר.

1.4.      בכל מקום בתקנון זה בו משתמשים בלשון זכר, הכוונה גם לנקבה במשתמע.

1.5.      כותרות הפרקים מובאות לשם נוחות והתמצאות המשתמש ולא ישמשו בפרשנות התקנון.

 

2.אודות המכירות

2.1.קלאסיקה מברכת ומזמינה אתכם לרכוש באמצעות האתר מוצרים ושירותים שונים של היצרנים, היבואנים והקמעונאים הפועלים בישראל (להלן: “הספק” או “הספקים”), בדרך נוחה, מהירה, קלה ובמחירים אטרקטיביים.

2.2.עבור כל מוצר או שירות המוצע למכירה מוצג “דף מכירה” הכולל את השם המסחרי של הספק, המוצר או השירות המוצע למכירה, מחיר המכירה (בהתאם לסוג המכירה), מפרט המוצר, פרטי אחריות ואספקה, תנאי תשלום ופרטים רלבנטיים נוספים (להלן: “דף המכירה”).

2.3.במכירה אישית יוצג בדף המכירה הסכום הנמוך ביותר שאפשר לתת כהצעה (להלן: “מחיר המינימום”) וכן שמות הזוכים במכירה האמורה עד לאותה עת.

2.4.חשוב לציין: כל הסכומים והמחירים המוצגים בדפי המכירה השונים כוללים מע”מ על פי דין, במידה וחל תשלום מע”מ על העסקה לפי כל דין.

2.5.טרם ביצוע הזמנה של מוצר או שירות (להלן: “פעולה”) נדרש תחילה לבצע הרשמה לאתר באמצעות בחירת  שם משתמש וסיסמא ובנוסף יש להקליד פרטים בסיסיים כגון שם, כתובת, כתובת דואר אלקטרוני, מספר טלפון, מספר כרטיס אשראי, מספר תעודת זהות, מין ופרטים נוספים, אם וככל שידרשו. בשלב זה הופך המשתמש למבצע הפעולה (להלן: “הלקוח” או “מבצע הפעולה”). כדי שההזמנה תבוצע במהירות וללא תקלות יש להקפיד על מסירת הפרטים הנכונים אחרת לא נוכל להבטיח את ביצוע ההזמנה.

2.6.מיד לאחר ביצוע הפעולה תערך בדיקה של פרטי כרטיס האשראי ועם אישור ההזמנה ע”י חברות כרטיסי האשראי, תינתן הודעה מתאימה כי הפעולה אושרה או נדחתה. במידה שאושרה, תירשם ההזמנה במחשבי החברה וניתן יהיה לראות את ההזמנה תחת הקישור “כרטיס לקוח” שבאתר, כמו כן יישלח אישור בדואר אלקטרוני על ביצוע הפעולה בתוך 48 שעות מסיום הליך המכירה.

יובהר ויודגש, כי רק אישור בדבר ביצוע העסקה שהתקבל בדואר האלקטרוני של הלקוח הכולל את פרטי ההזמנה הרלבנטיים, לרבות מספר ההזמנה, פרטי הלקוח ופרטי ההזמנה, יהווה אישור על קליטת ההזמנה  הרישום כפי שיופיע באתר החברה הוא זה שייקבע את קיום ההזמנה/אמיתותה/שמירתה.

חיוב מבצע הפעולה בגין עלות המוצר או השירות הנרכש על ידו, יתבצע באמצעות כרטיס האשראי, לאחר ביצוע הפעולה.

מבצע הפעולה רשאי לפנות אלינו(להלן החברה) בבקשה לשינוי פרטי החיוב, לרבות מספר התשלומים. החברה על פי שיקול דעתה תבצע את השינוי בהתאם ובכפוף למדיניות הנהוגה באותה עת בחברות האשראי. במידה וחברת האשראי תחייב שופינג מול או החברה המפעילה את האתר באותה עת בעמלה בגין ביצוע הפעולה, יחויב מבצע הפעולה בעמלה כאמור.

זכור:הגשת פרטים כוזבים הנה עבירה פלילית והעושה כן, צפוי להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים.

2.7.במקרה בו לא אושרה העסקה ע”י חברות האשראי יקבל מבצע הפעולה הודעה מתאימה. לצורך השלמת הרכישה יידרש מבצע הפעולה ליצור קשר טלפוני לצורך הסדרת אישור חברות האשראי לביצוע העסקה. יובהר ויודגש, פעולה תיחשב כמושלמת רק לאחר הסדרת אישור חברות האשראי לביצוע העסקה ע”י מבצע הפעולה. במקרה כאמור, ייחשבו מועדי המשלוח רק החל ממועד אישור העסקה ע”י חברת כרטיסי האשראי. לא פעל מבצע הפעולה להסדרת האישור בתוך 7 ימים ממועד קבלת ההודעה על סירוב חברות האשראי למתן אישור לביצוע העסקה, קלאסיקה או החברה המפעילה את האתר תהיה רשאית ואף תפעל לבטל את העסקה כפי שבוצעה במקור, ולא יהיו לרוכש/גולש כל טענה חוקית או אחרת כלפי האחרונה.

2.8.במקרה בו בחר מבצע הפעולה שלא למסור את פרטי כרטיס האשראי באתר, אלא באמצעות הטלפון, ייצור עמו נציג האתר קשר טלפוני לצורך קבלת פרטי האשראי. הפעולה תיחשב כמושלמת רק לאחר מסירת פרטי האשראי ע”י מבצע הפעולה. במקרה כאמור, ייחשבו מועדי המשלוח רק החל ממועד קבלת פרטי האשראי ואישור העסקה ע”י חברת כרטיסי האשראי. יובהר ויודגש כי היה ומבצע הפעולה בחר באפשרות לפיה נציג האתר ייצור עמו קשר טלפוני לצורך קבלת פרטי האשראי, והלקוח לא השיב לפניה הטלפונית ו/או לדואר האלקטרוני הנשלח אליו מטעם נציג האתר בתוך 7 ימים ממועד הפניה, ההזמנה תבוטל לאלתר ללא התראה נוספת ותחשב כאילו לא בוצעה מעולם.

2.9.חשוב לדעת, המוצרים השונים המוצעים באתר מצויים ומוחזקים בכל עת במלאי של הספקים המציעים מוצרים באתר והאחראים לאספקתם ללקוח, וכל הזמנת ואספקת מוצר באתר כפופה להימצאות מלאי מספק של המוצר המוצע למכירה.

עם זאת, יובהר כי האתר/החברה המתפעלת עושה כמיטב יכולתה כדי לוודא שהמוצרים המוצגים למכירה באתר יימצאו במלאי הספק במועד הצעת המוצרים למכירה ועד למועד אספקתם, ובהתאם מחייבת את כל הספקים שלא ליתן הצעה בגין מוצר אשר אינו נמצא במלאי הספק במועד .

במידה ויתברר כי מסיבות אשר אינן בשליטת האתר או מפעילת האתר תאתר מוצר שרכשת באתר אך לא היה במלאי הספק במועד רכישת המוצר באתר או התגלה חוסר במלאי המוצר אצל הספק לאחר הרכישה, תישלח לך הודעה מתאימה באמצעות דואר אלקטרוני או באמצעות הטלפון. במקרה זה, תהא החברה או מפעילת האתר להציע לרוכש מוצר חלופי או לחילופין לבטל את ההזמנה באישור הרוכש ולזכות את חשבונו בהתאם לסכום שנגבה בפועל.

 

4 תנאי שימוש בתכני האתר/תמונותיו ותכולתו ככל שתהיה

4.1חלקם או כל התכנים עלול להיות כפוף לרישיונות שימוש שונים, ועל כן חל איסור מוחלט וגורף לעשות כל שימוש בתכנים אשר לא הותר באופן מפורש בתקנון זה, ובכלל זה חל איסור על המשתמשים, לערוך שינויים בתכנים, לעבדם, לתרגמם, להפיצם, לשלבם בעבודות שעלולות לפגוע בכבודו של היוצר, ליצור עבודות נגזרות המבוססות על התכנים או להדפיסם אצל גורם אחר כלשהו

4.2המשתמש יודע ומסכים כי כל שירותי הדפוס הניתנים באתר הינם בגדר “טובין שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן”, בהתאם להגדרתם בחוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן”) ובסעיף 14ג(ד)(4) לו בפרט. להרחבה בעניין ביטול עסקאות בטובין שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן ככלל.

 

5.מועדי המכירה

5.1במכירה רגילה ניתן לרכוש מוצרים 24 שעות ביממה 365 יום בשנה, עד גמר המלאי.

5.2במכירה אישית ו/או במכירה יומית, המכירה תחל ותיסגר במועדים שיפורטו בדף המכירה באתר.

5.3על אף האמור לעיל, מכירה אישית ו/או מכירה יומית תסתיים מיידית ולפני מועד הסיום המפורסם בדף המכירה אם ניתנו הצעות בגובה המחיר האישי ו/או כמספר יחידות המוצר או השירות או השוברים שהועמדו למכירה, לפי העניין.

5.4בכל סוג של מכירה או שרותי מכירה רשאית שופינג מול או מפעילת האתר לשנות את זמני ומועדי המכירה הסופיים או לבטלה לחלוטין, הכל בהתאם לשיקול דעתה ולשינוי בגורמים נוספים כפי שיובאו לידי ידיעתה.

 

6.אספקת/הובלת המוצרים

6.1.קלאסיקה או מפעילת האתר ו/או הספקים (לפי העניין) ידאגו לאספקת כל מוצר הנרכש על ידך באתר לכתובת בישראל, שהקלדת בעת הגשת הצעתך, תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר, אלא אם כן נכתב אחרת באתר.

6.2 קלאסיקה או מפעילת האתר ו/או הספקים יפעלו כדי לספק את המוצרים או השירותים בהתאם לתנאי האספקה הנקובים בדף המכירה של המוצרים או השירותים. קלאסיקה או מפעילת האתר ו/או הספקים מתחייבים לספק רק מוצר אשר שולם במלואו באמצעות כרטיס אשראי כמפורט להלן.

6.3באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית, שקלאסיקה או מפעילת האתר ו/או הספקים יהיו רשאים להעמיד את המוצרים ללקוחות במקום סמוך מקובל, אשר יתואם עימם מראש. חשוב לציין כי במידה ואזור בטחוני כלשהו או כפי שיוגדר ככזה על ידי שלטונות החוק והצבא ייתכן וייגרם עיכוב בלתי נמנע במסירת המוצרים,עיכוב זה לכל פרק זמן שהוא ייקבע בהתאם להנחיות שלטונות החוק ואינו נתון לשיקול דעתה של מפעילת האתר, יחד עם זאת קלאסיקה או מפעילת האתר עושה מאמצים לספק במועד מוצרים לאזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית, ואולם באזורים כאמור ייתכן עיכוב של עד 14 יום במועד האספקה הקבוע בדף המכירה למוצר, ועיכוב כאמור לא ייחשב כאיחור כלשהו באספקת המוצר.

6.4דמי המשלוח המפורטים באתר אינם כוללים הובלה חריגה ו/או משלוח מחוץ לישראל. הובלה חריגה משמעותה הובלה לקומות גבוהות ללא אפשרות להוביל באמצעות מעלית ו/או הובלה הדורשת כח אדם נוסף ו/או אמצעים מיוחדים.

במקרה של הובלה חריגה ו/או משלוח מחוץ לישראל כאמור, קלאסיקה או מפעילת האתר ו/או הספקים יהיו רשאים לגבות תשלום נוסף על התשלום הנגבה בגין הובלה רגילה, בהתאם למפורט בדף המכירה של המוצר.

6.5 הוראות מדריך הדואר של חברת דואר ישראל בע”מ (לשעבר רשות הדואר לישראל) יחולו על כל אספקה/הובלה של מוצר באמצעות דואר ישראל, ויחייבו כל מציע. ויודגש, משלוח באמצעות שליח יעשה עד הבית, אולם ביישובים קהילתיים, כפרים, קיבוצים וכיוצ”ב, עשוי המוצר להיות מסופק לסניף הדואר הקרוב ליישוב או למזכירות הישוב וכיוצ”ב , ותתקבל הודעה על כך בבית הלקוח.

6.6 זמני אספקת המוצרים/שירותים כפי שאלה מצוינים בדף המכירה כוללים רק את חישובם של ימי עסקים (ימי א’ עד ה’, לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג).

6.7דמי המשלוח יכולים להשתלם בנפרד או ביחד עם התשלום בגין המוצר. במכירה בתשלומים, רשאית קלאסיקה או מפעילת האתר ו/או הספקים לגבות את דמי המשלוח בתשלום הראשון.

6.8רוכש מוצר יהיה רשאי לאסוף את המוצר ישירות באיסוף עצמי מקלאסיקה או מעסקו של הספק, בהתאם לגורם האחראי על הספקת המוצר ללקוח, ככל שאיסוף עצמי כאמור אפשרי בקשר למוצר מסוים, כפי שיפורט בדף המכירה של המוצר. במקרה של ספק האם ניתן לבצע איסוף עצמי במוצר מסוים ומקום ומועד האיסוף, ניתן לפנות לבירור האמור, ישירות לשירות הלקוחות של שופינג מול או מפעילת האתר.

איסוף המוצר חייב להתבצע בתוך 14 ימי עסקים מיום אישור ההזמנה.רוכש/לקוח שלא יאסוף את המוצר עד המועד כאמור, ייחשב הדבר כהודעת הלקוח בדבר ביטול העסקה, קלאסיקה או מפעילת האתר תהא רשאית לגבות מהלקוח דמי ביטול כמפורט בסעיף ‎12.6 לתקנון זה.

6.9בעת אספקת המוצר, רשאים קלאסיקה ו/או הספקים ו/או מי מטעמם לדרוש את נוכחותו של בעל כרטיס האשראי בעת מסירת המוצר, ו/או הצגת תעודת זהות של בעל כרטיס האשראי ו/או חתימתו של בעל כרטיס האשראי על גבי שובר כתנאי למסירה המוצר.

6.10במקרה של אספקת מוצר ו/או שירות הדורשים רישום על פי כל דין, יבוצע הרישום על שם הלקוח שנרשם למכירה ובהתאם לפרטים כפי שנמסרו על ידו בעת ההרשמה.

6.11במקרה של עיכוב באספקה ללקוח של מוצר מעבר למועד האספקה הקבוע בדף המכירה של אותו מוצר, יידע הלקוח את קלאסיקה או מפעילת האתר בדבר העיכוב בתוך פרק זמן סביר. במידה שלקוח לא יידע בדבר העיכוב בקבלת המוצר בתוך פרק זמן סביר ממועד האספקה הקבוע בדף המכירה של אותו מוצר, ייחשב הלקוח כמי שהסכים לדחיית מועד האספקה.

 

7שירות לקוחות

7.1בשאלות לגבי המוצרים והשירותים המוצגים באתר, כולל בשאלות הנוגעות למפרט הטכני של המוצר, למידע על תפעול המוצר, אחריות ונושאים אחרים הנוגעים למוצרים או שירותים שיירכשו על ידך באתר, אנו מזמינים אותך לפנות לנציגי שירות הלקוחות של קלאסיקה, אשר ישמחו לעזור ולהפנות אותך אף במקרה הצורך לנציגי הספק הרלוונטי למוצר.

7.2לפרטים נוספים בקשר לאתר ופעילותו, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של קלאסיקה בדואר אלקטרוני classica@netvision.net.il

נציגי שירות הלקוחות ישמחו לעמוד לשירותכם בכל שאלה הנוגעת לתהליך הרכישה ובכל נושא אחר על מנת להנעים את חווית הרכישה ולהפכה לפשוטה ומהירה.

8.משובים/טוקבקים/חוות דעת

8.1 קלאסיקה או מפעילת האתר תהא רשאית לפרסם באתר, או בכל אמצעי או מדיה אחרים, את נתוני המשובים או כל חלק מהם ו/או לעשות בהם שימוש לכל מטרה אחרת, לרבות פרסום האתר, ולמשתמשים לא תהא כל טענה כנגד פרסום כאמור.

8.2יובהר, כי לקלאסיקה או מפעילת האתר אין כל דרך להתחקות אחר זהות כותבי המשובים המפורסמים באתר ומניעיהם, ואין ולא תהיה לה כל אחריות בגין האמור.

8.3מבלי לגרוע מהאמור לעיל, יודגש כי אין לראות בהצגת נתוני המשוב באתר לכשעצמם או בעיבוד הנתונים המועלים בהם והצגתם משום חוות דעת ו/או המלצה ו/או הבעת דעה ו/או עידוד מטעם קלאסיקה או מפעילת האתר ביחס לספקים ו/או למוצרים ו/או לשירותים אשר בקשר עימם הוצגו נתוני המשוב, ואין להסתמך על נתונים אלה לבדם לצורך בחינת כדאיות העסקה. יובהר, כי המשובים המפורסמים באתר מהווים לכל היותר אמצעי אחד מיני רבים בהם יכול המשתמש לעשות שימוש על מנת לבחון את כדאיות העסקה אותה בכוונתו לבצע.

9.כשרות להשתמש באתר

9.1כל משתמש רשאי להשתתף בהליכי מכירות באתר על מנת לבצע רכישות, בכפוף למילוי התנאים המצטברים המפורטים להלן:

9.2המשתמש הנו כשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות. במידה והנך קטין (מתחת לגיל 18) או אינך זכאי לבצע פעולות משפטיות ללא אישור אפוטרופוס, יראו את שימושך באתר כאילו קיבלת את אישור האפוטרופוס.

9.3המשתמש הנו בעל תעודת זהות ישראלית תקפה או תאגיד המאוגד והרשום כדין בישראל.

9.4המשתמש הנו בעל כרטיס אשראי תקף שהונפק בישראל ע”י אחת מחברות כרטיסי האשראי.

9.5המשתמש הוא בעל תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט ובעל כתובת בישראל.

9.6חל איסור מוחלט על הספקים ו/או על עובדיהם ו/או על מי שקשור עימם מלהשתתף במכירות של מוצרי או שירותי הספק באתר.

9.7מבלי לגרוע מהאמור לעיל, רשאית קלאסיקה או מפעילת האתר למנוע ממבצע פעולה מלהשתתף במכירות באתר ו/או מלהגיש הצעות, באמצעות חסימתו בכל אחד מהמקרים הבאים:

*מבצע הפעולה ביצע מעשה בלתי חוקי ו/או עבר על הוראות הדין;

*מבצע הפעולה הפר תנאי מתנאי התקנון;

*מבצע הפעולה מסר בעת ההרשמה ו/או לאחר מכן בטלפון פרטים שגויים במתכוון;

*מבצע הפעולה ביצע מעשה או מחדל שיש בו כדי לפגוע בקלאסיקה ו/או במי מטעמה ו/או בפעילות התקינה של האתר ו/או במי מהספקים ו/או בצד ג’ כלשהו;

*בכוונת מבצע הפעולה לשוב ולמכור את המוצר או השירות בו יזכה לצד ג’ ו/או לסחור בו.

 

10מדיניות פרטיות

10.1כדי לרכוש מוצר או שירות ו/או כדי לתת הצעה במכירות באתר, יש לבחור תחילה שם משתמש וסיסמה אישית, אשר תלווה אותך בכל הרכישות ו/או השימוש באתר. לאחר מכן הנך מתבקש לספק מידע נוסף לצורך ביצוע העסקה, כגון שם, כתובת, כתובת אלקטרונית, מספר טלפון ומספר כרטיס אשראי.

10.2לתשומת ליבך: שם המשתמש והסיסמא האישית נועדו לשימושך בלבד והינך נדרש לשמור על סודיותם. אם תבחר להעבירם לאחר או לאפשר לאחר לעשות בם שימוש, בכל דרך שהיא, קלאסיקה או מפעילת האתר תהא רשאית להניח שכל מי שביצע פעולה באמצעות שם המשתמש והסיסמא האישית שלך עשה כן על פי הרשאה ממך. בכל מקרה, קלאסיקה או מפעילת האתר לא תישא באחריות לכל פגיעה בפרטיותך שתיגרם עקב שימוש לא מורשה כאמור בשם המשתמש ובסיסמתך האישית.

10.3למשתמש ידוע והוא מסכים בזאת כי כל הפרטים שמסר לקלאסיקה או מפעילת האתר במועד הרישום לאתר ו/או הנובעים מפעילותו באתר ובכלל זה מידע שנאסף אודות הלקוח במהלך הגלישה, ייאגרו במאגרי המידע של קלאסיקה או מפעילת האתר. ברישומו לאתר ושימוש בו המשתמש מאשר קלאסיקה או מפעילת האתר לאגור מידע כאמור וכן להעביר, ככל שיידרש.

10.4ככל שהמוצר או השירות שהוזמן על ידך באתר יסופק לך ישירות על ידי הספק, המידע הנ”ל יועבר לספק הרלבנטי על מנת לאפשר את אספקת המוצר או השירות לידך בהתאם לפרטים שמסרת במועד הרישום לאתר ו/או ביצוע הרכישה. קלאסיקה או מפעילת האתר עושה מאמצים לשתף פעולה עם ספקים אמינים ובעלי מוניטין בלבד ונוקטת במאמצים סבירים ומקובלים מול הספקים בכדי למנוע שימוש לרעה על ידם במידע המועבר אליהם על ידי קלאסיקה יחד עם זאת קלאסיקה או מפעילת האתר אינה אחראית לכל שימוש שיעשה ע”י הספק במידע שהועבר לו.

מעבר לשימוש הנ”ל קלאסיקה או מפעילת האתר מתחייבת שלא לעשות כל שימוש במידע ללא הרשאתכם, אלא אם כן הדבר נדרש עפ”י דין או כדי למנוע שימוש לרעה. קלאסיקה או מפעילת האתר תאפשר גישה למידע רק לאלה מעובדיה הזקוקים למידע לצורך מתן השירות.

10.5קלאסיקה או מפעילת האתר נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע. כל העברה של מספר כרטיס אשראי מהאתר נעשית באופן מוצפן לפי תקן. עם זאת, במקרים שאינם בשליטתה ו/או הנובעים מכח עליון, קלאסיקה או מפעילת האתר לא תהא אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר, שייגרם ללקוח ו/או למי מטעמו אם מידע זה ייאבד או אם יעשה בו שימוש לא מורשה, למעט לנזק ישיר אם נזק כאמור נגרם בשל רשלנותה של קלאסיקה או מפעילת האתר.

10.6לתשומת ליבך: במועד הרשמתך לאתר וכן במהלך ביצוע רכישה של מוצר או שירות באתר תתבקש לבחור במקום המיועד לכך האם הינך מעוניין להצטרף לרשימת התפוצה של האתר לצורכי קבלת הודעות דואר אלקטרוני ו/או מסרונים (הודעות S.M.S) לנוחיותך בגין מבצעים והנחות באתר.

קלאסיקה או מפעלת האתר מכבדת את פרטיותך. אם אינך מעוניין לקבל הודעות על מבצעים והנחות תוכל לבחור שלא להצטרף לרשימת התפוצה של האתר לצורך האמור, וכן תוכל להסיר בכל עת את פרטיך מרשימת התפוצה של האתר במקום המיועד לכך או בכל אמצעי אחר שיימסר לך במסגרת כל הודעת דואר אלקטרוני ו/או מסרון (הודעות S.M.S).

הסכמתך לקבלת הודעות שיווקיות מהאתר בדואר אלקטרוני ו/או מסרונים (הודעות S.M.S) כאמור מהווה הסכמה לקבלת תוכן שיווקי הנוגע לכלל סוגי המכירות ולכלל פלטפורמות הפעילויות באתר, לרבות “שירותי דפוס שונים או כל פלטפורמת פעילות אחרת אשר תהא זמינה באתר בכל עת.

קלאסיקה או מפעילת האתר אין אפשרות או יכולת לדעת האם הינך עושה שימוש בכתובת דואר אלקטרוני המשותפת גם למשתמשים אחרים. בעצם הסכמתך לקבלת הודעות שיווקיות מהאתר בדואר אלקטרוני, הינך מאשר ומתחייב בפני קלאסיקה או מפעילת האתר כי ניתנה  ך הסכמתם כאמור של כל המשתמשים האחרים בכתובת הדואר האלקטרוני הנ”ל וכי הסכמתך כאמור מהווה הסכמה גם מצידם לקבלת הודעות שיווקיות בדואר אלקטרוני מהאתר.

10.7 קלאסיקה או מפעילת האתר תהא רשאית להשתמש בפרטים שתמסור לצורך ניתוח מידע סטטיסטי ומסירתו לגורמים אחרים (כגון לצורכי בחינת מספר מבקרים באתר, פילוח הרגלי קניה, פילוח גנרי וכיו”ב) במטרה לשפר את פעילות האתר והשירותים המוצעים בו, אולם במקרה זה הנתונים יהיו אנונימיים ולא יתייחסו אליך אישית או יזהו אותך.

10.8קלאסיקה או מפעילת האתר תהא רשאית לעשות שימוש ב”עוגיות” (“cookies” – קבצי טקסט קטנים אשר מאוחסנים על ידי השרת של קלאסיקה על הכונן הקשיח של המחשב בו אתה משתמש באמצעות הדפדפן שלך)  על מנת לספק לך שירות מהיר ויעיל ולחסוך ממך את הצורך להזין את פרטיך האישיים בכל כניסה לאתר. עם זאת, יובהר כי ה”עוגיות” אינן מכילות כל מידע שמזהה אותך באופן אישי ואתה יכול לכוון את תוכנת הדפדפן שלך כך שלא ייקלטו במחשב “עוגיות” או שיימחקו.

 

11ביטול עסקה/מכירה ו/או כשל תמורה

11.1מבצע פעולת הרכישה רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן”) והתקנות שהותקנו על פיו.

11.2לשם נוחיות המשתמש בלבד, להלן התנאים והדרך בא יכול מבצע הפעולה באתר לבטל את עסקת הרכישה שביצע:

*11.3ברכישת פריטים מסוימים, לא יוכל מבצע הפעולה לבטל את העסקה כמפורט בסעיף 14ג(ד) לחוק הגנת הצרכן, כדלקמן:

*מידע כהגדרתו בחוק המחשבים, תשנ”ה-1995;

*טובין שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה;

*טובין הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.

11.4ביטול של עסקה יעשה באמצעות פנייה בכתב לקלאסיקה בלבד, באמצעות פנייה בדואל לנציג החברה ו/או באמצעות שליחת הודעה לשירות הלקוחות של קלאסיקה מכרטיס הלקוח שלך באתר.

11.5תוצאות הביטול עקב פגם או אי התאמה:

ביטל מבצע הפעולה עסקה עקב פגם בנכס נושא החוזה או העסקה או עקב אי התאמה בין הנכס או בין השירות לבין הפרטים שנמסרו לו בנוגע למוצר או השירות או עקב אי אספקת הנכס או השירות במועד שנקבע לכך או הפרה אחרת של תנאי החוזה (“אי התאמה”), תחזיר קלאסיקה או מפעילת האתר למבצע הפעולה, בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי מבצע הפעולה, תבטל את חיובו של מבצע הפעולה בשל העסקה, תמסור למבצע הפעולה עותק מהודעת ביטול החיוב כאמור, ולא תגבה ממבצע הפעולה דמי ביטול כלשהם; קיבל מבצע הפעולה את הנכס נושא העסקה או החוזה, יעמידו לרשות הספק שפרטיו יימסרו לו על ידי קלאסיקה או מפעילת האתר במקום שבו נמסר לו הנכס, והוא הדין לגבי נכס כלשהו שקיבל מבצע הפעולה בעקבות עשיית העסקה או החוזה.

11.6תוצאות הביטול שלא עקב פגם או אי התאמה:

על פי חוק הגנת הצרכן, רשאית קלאסיקה או מפעילת האתר לגבות ממך דמי ביטול בשיעור של עד 5% ממחיר המוצר אותו רכשת או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם, במידה שבחרת לבטל את העסקה שלא עקב פגם בנכס נשוא החוזה או העסקה או עקב אי התאמה.

ביטל מבצע הפעולה את העסקה שלא עקב פגם בנכס או אי התאמה כאמור לעיל, תחזיר קלאסיקה למבצע הפעולה, בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי מבצע הפעולה, תבטל את חיובו של מבצע הפעולה בשל העסקה, תמסור למבצע הפעולה עותק מהודעת ביטול החיוב כאמור ולא תגבה ממבצע הפעולה סכום כלשהו, זולת דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר הנכס נושא החוזה או העסקה או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם.

קיבל מבצע הפעולה את הנכס נושא העסקה או החוזה, ידאג להחזרת הנכס לספק שפרטיו יימסרו לו על ידי קלאסיקה או מפעילת האתר במקום עסקו, על חשבון מבצע הפעולה, והוא הדין לגבי נכס כלשהו שקיבל מבצע הפעולה בעקבות עשיית העסקה או החוזה. למען הסר ספק, ביקש מבצע הפעולה כי הנכס ייאסף מהמקום בו נמסר לו או כל מקום אחר והדבר אושר על ידי קלאסיקה ו/או הספק האחראי לשילוח רשאים לגבות ממבצע הפעולה דמי שילוח בגין הובלה כאמור.

11.7מבלי לגרוע מהאמור בסעיפים ‎12.5 ו-‎12.6 לעיל, במקרה שהעסקה שבוטלה בהתאם להוראות סעיף 11.8לעיל, הינה עסקה מתמשכת (כהגדרתה בחוק הגנת הצרכן), אשר כבר הוחל במתן השירות לפיה, תהא קלאסיקה או מפעילת האתר רשאית לחייב אותך בתשלום בגובה התמורה היחסית בעד השירות שניתן לך טרם מועד הביטול. בנוסף, במקרה שהותקן בביתך על ידי קלאסיקה ו/או הספק טובין לצורך מתן שירות לפי העסקה, תהיה קלאסיקה רשאית לגבות ממך תשלום בשל הוצאות ההתקנה, בסכום שלא יעלה על 100 שקלים חדשים.

11.9החזרת מוצרים לאחר שמצבם שונה לרעה בזמן שהיו ברשותכם, לרבות במקרה של החזרת מוצר שנפגם ו/או ניזוק ו/או התקלקל ו/או ספג פגיעה כלשהי ו/או שאריזתו הושחתה ו/או שבוצעה בו הרכבה בבית הלקוח המשנה מצבו לרעה, כפופה לזכותה של קלאסיקה לתבוע את נזקיה בשל כך.

על מנת להימנע מנזק למוצר, אנו ממליצים כי המוצר יוחזר באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.

11.10האמור בסעיף זה לא יחול על הטובין והשירותים הקבועים בסעיף 14ג (ד’) לחוק הגנת הצרכן, כמפורט בסעיף ‎‎12.3 לעיל.

ייתכן כי באתר יוצעו מעת לעת מוצרים (כגון רהיטים לפי הזמנה או מוצרי דפוס שונים) אשר ייוצרו אישית בעבור מבצע הפעולה על ידי הספק בהתאם להזמנתו האישית של מבצע הפעולה באתר או יעוצבו אישית על ידי המשתמש בעבורו. מוצרים כאמור הינם בגדר “טובין שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן”, בהתאם להגדרתם בחוק הגנת הצרכן ובסעיף 14ג(ד)(4) לו בפרט (להלן: “מוצר בהזמנה אישית”).

לאור האמור, מבצע הפעולה מסכים ומודע לכך כי קלאסיקה אינה מקבלת מוצר בהזמנה אישית בחזרה, ואינה מבטלת עסקה כאמור לאחר שהחל כבר ייצורו של המוצר בהזמנה אישית ו/או שהמוצר בהזמנה אישית כבר הופק ו/או נשלח למבצע הפעולה.

בכפוף לאמור לעיל בסעיף זה, קלאסי או מפעילת האתר תכבד הוראת ביטול של הזמנת מוצר בהזמנה אישית אשר טרם הוחל ביצורה. הזמנה אשר הודעת ביטול לגביה תתקבל לאחר שיצאה לביצוע תחויב במלוא מחירה. אין באמור בכדי לפגוע בזכויות מבצע הפעולה לבטל את העסקה בגין פגם במוצר, כאמור לעיל בסעיף זה.

11.11קלאסיקהאו מפעילת האתר תהא רשאית לבטל עסקה ו/או מכירה כולה או חלקה

*קרה ונפלה בהצעה טעות קולמוס חריגה וברורה על פניה, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר;

*במידה שלא תתקבלנה הצעות עבור המוצרים/ שירותים המוצעים למכירה

*אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אחרת שמנעה ממשתמשים את היכולת להוסיף ולהשתתף במכירה באופן תקין

*במקרה של כוח עליון, פעולות מלחמה, איבה או טרור המונעים את המשך המכירה, ביצועה או השתתפות במכירה באופן תקין

*אם יתברר לה כי העסקה ו/או המכירה לוותה בפעילות בלתי חוקית של הזוכים ו/או מי מהם ו/או צד ג’ כלשהו

*אם יתברר קלאסיקה או מפעילת האתר כי הזוכה עלול לשוב ולמכור את המוצר או השירות בו זכה לצד ג’ ו/או לסחור בו.

הודעה על ביטול המכירה תימסר ללקוח בטלפון ו/או בכתב לכתובת אותה ציין הלקוח בעת ההרשמה למכירה. במקרה זה, תבוטל הזמנתך וקלאסיקה תימנע מחיוב כרטיס האשראי שלך או תשיב לך כל סכום ששולם בגין המוצר, ככל ששולם. למעט בגין השבת סכום העסקה כאמור, לא תהיה לך כל טענה, תביעה ו/או דרישה, מכל מין וסוג, כלפי קלאסיקה  או מפילת האתר בגין ביטול העסקה כאמור בסעיף זה.

12אחריות

א.אחריות בגין מוצרים/שירותים

12.1קלאסיקהמאפשרת לך לרכוש באמצעות האתר מוצרים ושירותים שונים של מיטב היצרנים, היבואנים והקמעונאים הפועלים בישראל בדרך נוחה, מהירה, קלה ובמחירים אטרקטיביים. עם זאת, קלאסיקה אינה היצרן או היבואן של המוצר שיש בדעתך לרכוש באתר. לפיכך, ומבלי לגרוע באמור בתקנון זה, קלאסיקה או מפעילת האתר ו/או מי מטעמה אינם אחראים על השירות והאחריות למוצרים המוצעים ומסופקים באתר לאחר מכירתם, לרבות לאחריות בגינם, תיקונם ו/או לאספקת חלקי חילוף, ולמעט כקבוע על פי דין האחריות בגין האמור, ככל שישנה על פי דין, חלה באופן בלעדי על הספקים. אלא אם כן נכתב אחרת, כל מידע ומיצג המוצג באתר לגבי שירות ואחריות בגין המוצרים לאחר מכירה, בין אם במכירה רגילה ובין אם במכירה יומית ו/או אישית ו/או אחרת, נמסרו ל-קלאסיקה ע”י הספקים והינם באחריותם הבלעדית והמלאה של הספקים. למען הסר ספק, יובהר שאלא אם נקבע אחרת בדף המכירה או על פי דין, הלקוח יהיה אחראי באופן בלעדי לתחזוקה ולשירות הנדרש למוצר הנרכש על ידו באמצעות האתר.

עם זאת, יובהר כי קלאסיקה או מפעילת האתר עושה מאמצים לשתף פעולה עם ספקים אמינים ובעלי מוניטין בלבד ומקיימת בקרה שוטפת על השירות הניתן על ידם למשתמשים באתר. במקרה שתתקבלנה תלונות מצד הלקוחות בגין האמור לעיל, תפעל קלאסיקה במאמצים סבירים ומקובלים אל מול הספקים בכדי לנסות ולפתור את התלונות באופן המיטבי לטובת הלקוח.

12.2נפלה טעות קולמוס חריגה וברורה על פניה בתיאור מוצר או שירות כלשהו, לא יחייב הדבר את קלאסיקה. תמונות המוצרים באתר נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר, חלקן או כולן, לבין המוצרים הנמכרים בפועל.

12.קלאסיקה אות מפעילת האתר ו/או מי מטעמה יהיו אחראים לנזקים ישירים ומוחשיים בלבד שייגרמו למשתמש או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר, ולא יישאו בכל נזק עקיף, תוצאתי או מיוחד, לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא.

12.4מבלי לגרוע מהאמור בסעיף ‎13.3 לעיל, קלאסיקה או מפעילת האתר ו/או הספקים לא יהיו אחראים לכל איחור או עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה שנגרמו כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתם לרבות שביתות השבתות וכיוצ”ב. במקרה של איחור או עיכוב באספקה הידועים מראש לקלאסיקה ו/או הספקים, ינקטו קלאסיקה ו/או הספקים במירב המאמצים בכדי ליידע את הלקוח מראש בדבר האיחור או העיכוב הצפוי כאמור, בהתאם לפרטי ההתקשרות אשר נמסרו על ידי הלקוח במועד הרכישה. בכפוף להוראות סעיף ‎7.11 לעיל, במקרה של איחור באספקת מוצר ללקוח, יהא הלקוח רשאי לבטל את העסקה במועדים הקבועים בדין, בהתאם למפורט בסעיף ‎12.5 לעיל.

בכל מקרה, בכפוף להוראות סעיף ‎7.11 לעיל, קלאסיקה תהא אחראית בקשר עם איחורים, עיכובים או כשלים באספקת מוצרים או שירותים שנרכשו באתר לנזקים ישירים בלבד ככל שייגרמו עקב מעשה או מחדל של קלאסיקה או מפעילת האתר או מי מטעמה ובהיקף שלא יעלה על מחיר המוצר או השירות שנרכשו על ידי הלקוח. קלאסיקה  ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק עקיף, תוצאתי או מיוחד שייגרם ללקוח בגין כל איחור, עיכוב או כשל באספקת מוצר או שירות – תהא עילת התביעה אשר תהא – לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא.

12.5קלאסיקה או מפעילת האתר לא תהא אחראית להרכבתם ו/או להתקנתם של מוצרים שנרכשו באתר, ואלא אם נאמר מפורשות אחרת אחריות זו תחול על מבצע הפעולה בלבד ועל חשבונו.

13אחריות כללית בגין פעילות האתר

13.1השירות באתר ניתן לשימוש כמות שהוא .(AS IS) לא תהיה למשתמש או למבצע הפעולה כל טענה, תביעה או דרישה כלפי שופינג מול או מי מטעמה בגין תכונות השירות, מאפייניו, מגבלותיו או התאמתו לצרכיו ולדרישותיו.

13.2קלאסיקה  או מי מטעמה עושה כל מאמץ לשמור על תקינות פעילותו של האתר. יחד עם זאת,קלאסיקה אינה מתחייבת שהשירות באתר לא יופרע, יינתן כסדרו בלא הפסקות, קלקולים או תקלות – לרבות תקלות בחומרה, בתוכנה או בקווי התקשורת, והיא לא תהיה אחראית באופן כלשהו לתקלות ו/או שיבושים ברשת האינטרנט העולמית ו/או בקווי בזק ו/או בקווי התקשורת הבין – לאומיים המאפשרים את שירותי הגישה בחיוג לרשת האינטרנט. מבלי לגרוע מהאמור, קלאסיקה או מי מטעמה לא תישא במישרין או בעקיפין באחריות כלשהי לכל מקרה שבו הצעתך לא התקבלה (מכל סיבה שהיא) ו/או לכל בעיה טכנית המונעת ממך מלהגיש הצעתך או לעדכנה.

13.3קלאסיקה לא תישא בכל אחריות לפעילות בלתי חוקית שתיעשה על ידי משתתפים באתר במהלך המכירות בו או בגין כל גורם אחר שאינו בשליטתה המלאה.

13.4  קלאסיקה  לא תהא אחראית לתכנים המפורסמים בקישורים הקיימים באתר והמובילים לאתרים אחרים אליהם ניתן להגיע דרך אותה קישורית.

קלאסיקה אינה מתחייבת כי קישורית (link) כלשהי תוביל את מבצע הפעולה לאתר אינטרנט פעיל.

14תנאים נוספים

14.1אייקונים (icons) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו (logo) וכן עריכתם והצגתם של אלה, הנם בבעלות בלעדית של קלאסיקה ו/או מי מטעמה.

אין להעתיק לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת את התכנים המופיעים באתר אלא אם כן קלאסיקה נתנה את הסכמתה לכך, בכתב ומראש.

14.2אין בהצגת מוצרים ו/או שירותים המוצגים באתר זה משום הבעת דעה לגביהם אופיים או טיבם ע”י קלאסיקה או מי מטעמה.

14.3רישומי המחשב של קלאסיקה  בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.

15שונות

15.1פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל פעולה או סכסוך הנובע ממנו, ייעשו בהתאם לחוקי מדינת ישראל, ויתבררו במידת הצורך, בבתי המשפט המוסמכים בכל אחת מערי המחוז של בתי המשפט: תל-אביב  יפו, מרכז, חיפה, נצרת, באר שבע וירושלים.

 

אנו מאחלים לכם קנייה מהנה ומספקת,

צוות קלאסיקה