בחירת סט שולחן ממותג

קלאסיקה אשר - 23_April_Slider_4

שתפו

על מנת לבחור בסט שולחן ממותג, הכנו עבורכם מקבץ טיפים מרשים אשר יסייע לכם להתגבר על אתגר הרכישה ביתר קלות. עיצוב סט ההגשה הנחוץ מאד תלוי בסוג השולחן ובעיצוב החדר בו הוא נוכח. בדרך כלל, ניתן לאבחן 2 סוגי עיצוב: מודרני על טהרת הלבן וההייטק, או עתיק על טהרת הצבעים החומים, בסגנון כפרי או אורבני עתיק. בחירת סט השולחן הממותג תיעשה על פי כלי ההגשה, כאשר בכל פרק אנו נקדיש פסקה לבתים מודרניים מול פסקה עוקבת שתשמש דיירים הגרים בבתים עתיקים.
סירי הגשה ומגשים
לבית מודרני – קנו כלי הגשה המתבססים על צבעים מוחלטים כמו לבן או שחור. אם החלטתם לרכוש סט לבן, הרי שיש לכם המשך ישיר של עיצוב החדר בו נמצא השולחן, ואם החלטתם על סט שחור, הרי שהבאתם את הצבע הנגדי, ויצרתם עיצוב באמצעות ניגודיות, בנוסח הפסנתר או לוח השחמט.
לבית עתיק – קנו כלי הגשה חומים, או לבנים כהים על מנת לייצר עיצוב פרובנס. הסתמכות על כלים חומים צביא את העיצוב הכפרי הטהור, והסתמכות על כלים לבנים כהים תביא את עיצוב פרובנס לבתיכם. ניתן גם להשתמש בכלים מוזהבים ולהביא את העיצוב האורבני הווינאי העתיק. השילוב של בורדו, חום וזהב ללא ספק עשוי להביא זאת לשולחנכם.
כלי חלוקה
לבית מודרני – הסתמכו על כלי חלוקה כסופים מתכתיים. ניתן להשתמש בכפות רידוד, מצקות וכפות סינון, ולהדר את השולחן באמצעותם.
לבית עתיק – הסתמכו על כלי חלוקה מעץ. כלי חלוקה אלו משתלבים נהדר עם השולחן שלכם, וגם בטיחותיים מאד לשימוש ילדים. אין חלקים חדים וניתן להעביר איתם את החג ללא חשש.
כלי קיבול קטנים
לבית מודרני – צלוחיות שקופות או לבנות. צלוחיות שקופות יהיו עשויות זכוכית וצלוחיות לבנות יהיו עשויות פלסטיק. בדרך כלל, שמים בכלים הללו קטניות, חטיפים, אדממה ונישנושים נוספים לפני הארוחה. הם מיועדים לכל 3 סועדים לערך.
לבית עתיק – הצלוחיות משמשות לאותה מטרה בדיוק: להגשת קטניות ונישנושים לפני הארוחה. בבית כפרי ניתן למצוא גרסאות כהות לצלוחיות אלו כשהן עשויות מזכוכית כהה הדומה לעץ. ניתן גם להשתמש בצלוחיות כץ של ממש, אך אסור לשים בהן נוזלים. הן מיועדות אך ורק למזון יבש וקשיח.

מאמרים נוספים